Världens sötaste pojkvän ! <3

Jag älskar min statistik och jag älskar mig själv (Y) NOT!
Asså seriöst får dampet på mig själv , jag älskar att blogga och bara sitta och skriva men vad fan ska jag skriva om ? De är ju inte direkt någon som ger mig tips på vad dom vill läsa.
Sitetr typ varje dag coh försöker komma på nått typ "tema" men de går inge bra , och så är min mobil på laning så jag kan inte ta kort osv , men den är klar nu så ska bara hämta ut den , när jag får tid. Mitt liv är lika fullspäckat som en gris mage är med mat .

Första ridlägret slut , andra har börjat.

I dag har jag ridit 3 hästar . Sickan en av våra unghästar , Ozzy en av lektionshästarna (nu när Jenny slutar så tar jag över ;) ) Och mira som va såååååå pigg ! Men de va bra kul . Victor va med ut dit oxå och även han red ;) rolig syn :)



Mina prinsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0