pinit värre

Tjululu :)

I dag blev de oxå 3 hästar ridna.
Sickan : Red u med barnen , antar att de va typ hans första gång ? Men han skötte sig jätte bra :)
Chantalle : Varje gång jag ridit henne har jag ramlat av , men inte i dag *stolt* , hon va göööör pigg så galopperade mest runt så hon fick springa av sig och efter de vart hon faktisk ganska fin och avslappnad.
Ozzy : Hoppade honom för första gånger och vi , eller aa jag , vågade oss på 85 cm xD De va faktisk läskigt med tanke på att de va andra gången jag red honom så är faktiskt nöjd :) Så i morron blir de cm-hoppning , 70 & 80 :)

Kom hem vid ca 7 , eldade upp i pannan , duscha , äta , chilla sen vid 10 drog jag för att träffa Julla och Mika . Hade glasögonen på mig eftersom jag bara skulle träffa som men sen kom Victor, hess clovell och va de david ? har inte en aning men någon va de xD Även davve va där. MEn de här va typ såååååå pinsamt xD men men jag överlevde , typ .
Nu är de dax för sängen , ska ju upp halv 7 i morron (y)

Godnatt :)


old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0