Läger ledare

Tja!

Maggan tyckte ju att jag skulle ansöka som läger ledare på vedbände ridläger i år så förut gick jag in och tänkte skriva till dom , men jag har ju inte en aning om vad jag ska skriva :O de är ju jätte svårt verkligen . Visst jag ska väl presentera mig sjäkv och kanske säga lite om hur länge jag ridit osv . Men hur ska jag inleda de ? hur ska jag avsluta och hur ska jag formulera mig på ett sätt så de inte blir konstigt . Hmm antingen så får Maria hjälpa mig eller så får Maggan hjälpa mig på onsdag efter hopp lektionen och skriva ihop nått.

Nu ska jag sova eftersom jag kommer bli väckt ganska tidigt i morron för jag ska äntligen få min vägg :D:D:D:D Så nu är de bara dörren som fattas sen är mitt rum färdigt (förutom tapetseringen då)

Natti natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0