Jag är bra precis som jag är !

Hejj hejj !
Hemma från stallet nu .

Hoppträningen gick väl inte så bra .
Skulle trav hoppa ett hinder på diagonalen och jag HATAR att trav hoppa blir så osäker då . Kom över 2 ggr tror jag men de gick hur dåligt som helst. 3 gången så ramlade jag av . Allt gick så jävla fort från häst ryggen så att jag började ramla av märkte jag inte , de va just när jag va i luften och snurrade runt de gick långsamt . Just den där känslan man får när man vet att de ska göra ont och man vet att man ramlat av. Landade iallafall i hindret och bröt av en bom på mitten xD visst fick inte så ont och just nu känner jag inget. Men just känslan , den är läskig. De va andra eller tredje gången jag ramlar av på en hoppträning den senaste tiden -.-' Så nu börjar jag faktiskt tycka de är liiite otäckt med hoppning så Maggan va tvungen att sänka så jag hoppade en bana på max 50 . Känner mig jätte fånig men när de hänt ett par gånger på samma häst så börjar man faktiskt bli lite rädd , iallafall jag . Jag sätter grymt för höga krav på mig själv vilket gör att de går dåligt . Jag jämnför mig med jenny och maria som har ridit i minst 5 år längre än mig och jag är duktig för att bara ha ridit i 2 år , de tror man inte när man ser mig (tror jag?) Men just att jag jämnför mig med dom gör att jag får dåligt självförstoende i ridningen , så jag borde egentligen sluta med de och vara nöjd med de jag kan ist.

Sen ska jag hoppa bana på graciella i morron på lektions mästerskapet , tror ni jag är rädd och nervös eller?
Men jag sak gå in på banan med självförtroende och känna att jag ska över varenda jävla hinder utan problem !  För hon kan och jag kan !

Nog om hästar ^^

Sitter ute i trädgården och njuter av mitt underbara liv ! Just nu känns det underbart , lixom bara sitta här helt själv utan någon som stör eller ser mig helt underbart !

Ska snart ta och läsa min bok så jag blir klar någon gång och kan börja på en annan (kommer inte ihåg va den heter) som verkar fett bra ! Den jag läser nu är fett bra oxå "Anne Holt- De som tillhör mig" GRYMT BRA!!

Ha de bra bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0