9:an middag

Hej hej !
Nu har jag fixat ordning mig och är reda för 9:an middagen som är i dag , dock är de 1 timme kvar innan bussen går så aa . Och så regnar de , hoppas de hinner sluta innan jag ska gå för annars förstörs mitt hår och de är inte okey !

min mobil kamera funkar inte för jag ahr en låne mobil så kan tyvär inte visa er hur jag ser ut . MEn här får ni en charmig bild från google på den , bilden är dock inte rättvis.


De är en jätte fin klänning men jag ser gravid ut när jag sitter men aa , jag får väl stå ut . Ångrar mig faktiskt lite över att jag inte tog den andra jag kollade på för den satt mkt bättre men men .

Idag har jag även hunnit vara på möte.

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0