Fråga till er :)

Hejjjjj , har inte orkat ta kort än på min nya hårfärg men de blev faktiskt ganska bra , färgade det helt själv *stolt* Men sak färga de en gång till i samma färg innan skolan för de gick bara åt ett paket. Och nu funderar jag på att vara så där jobbig igen och skapa ny blogg för de är ganska jobbigt att mitt bloggnamn är fel stavat xD får se hur jag gör men aa (a) Asså när jag tröttnar på att blogga lite eller inte har nått att blogga om då är de bästa för mig att skaffa en ny för då kommer jag igång igen så va vill ni ? ^^ OCh nu vill jag faktiskt att ni ska kommentera och säga va NI tkr !! :D

Kommentarer
Postat av: julla

Om en ny blogg är vad som krävs för att du ska blogga så.. Okejdå C: <3

2011-07-23 @ 00:20:04
URL: http://jjullaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0